Stereotrain
Profil
Vi begynner å få god erfaring med å spille ute på puber og for alle mulige mennesker. Tilbakemeldingeen er enormt morsomme og positive. Vi har spilt på The Note (Sandefjord), Christians Kjeller, Gamle Norge Pub, Vegglidagen, Eidsfossfestivalen, Bellman, 4th of July I Frognerparken, Elvefestivalen (akustisk) og i diverse brylluper, bursdager, julebord og eventer. Leier du inn oss er du garantert god stemning!
Vi har nå mulighet for akustiske sessions og mere bryllupsjobber, siden vi nå har med en som er utdannet organist :-)
Vi spiller musikk fra blant annet:
Guns'n'Roses, Aerosmith, Lenny Kravitz, Gary Moore, Creedence, Survivor, Whitesnake, Dumdum Boys, Led Zeppelin, Bon Jovi, Van Halen og AC/DC - PLUSS MANGE FLERE (se liste under dokumenter).
Her er det høy allsangfaktor! (se videoer på YouTube).
Tagger
Videoklipp
Kontakt Stereotrain
Kontakt Stereotrain via skjemaet her, så vil Stereotrain ta kontakt med deg så snart som mulig. Det er gratis. Du er ikke forpliktet til å benytte deg av tilbudet du mottar.